Baska turlu bir sey benim istedigim, Ne agaca benzer, ne buluta benzer; Burasi gibi degil gidecegim memleket, Denizi ayri deniz, havasi ayri hava; Nerde gorduklerim, nerde o bekledigim kiz| Rengi baska,tadi baska. CAN YUCEL

Salı, Şubat 05, 2008

Kitap istegi


Freecycle Istanbul grubundan bir ilani aktariyorum. Freecycle'i bilmeyenler buraya tiklayarak bilgi alabilirler.


Elinizde ilköğretim düzeyinde öğrencilere yardımcı olabileceğini
düşündüğünüz kitaplarınız varsa henüz yeni oluşturulmakta olan kütüphanemize bağışlarsanız ben ve öğrencilerim okul adına size minnettar kalacaktır.

*Mevlana Ilköğretim Okulu
Hamidiye Mahallesi Orhangazi Caddesi Akşit sok. No:1
Sultanbeyli/ Istanbul

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Google
 
Web alterblogalisation.blogspot.com

Alterblogalisation

↑ Grab this Headline Animator