Baska turlu bir sey benim istedigim, Ne agaca benzer, ne buluta benzer; Burasi gibi degil gidecegim memleket, Denizi ayri deniz, havasi ayri hava; Nerde gorduklerim, nerde o bekledigim kiz| Rengi baska,tadi baska. CAN YUCEL

Salı, Mart 20, 2007

Bitlis Mutki Çığı 2 İlköğretim okulu

Merhaba,Benim asıl görev yerim İstanbul ancak şuan Bitlis'te asker ögretmenlik yapıyorum. Biz sizden eğitimcilerden, derneklerden ve duyarlı kişilerden destek bekliyoruz. Çalıştıgım köy okulunda imkanlar çok kısıtlı okulumuz yetersiz. Belki sizin abalarınızla bir kampanya yapıp güzel şirin bir okul kurabiliriz.
Saygı ve sevgilerimizi sunarız...Taner ÖZ
Sınıf Öğretmeni
Çıgır 2 İlköğretim Okulu
Bitlis-Mutki
İhtiyaç Listesi:1. *Fotokopi Makinesi(Bizim için çok önemli etkinlikleri yapmada ve öğrencilere sunmada çok zorlanıyoruz.)2. *Kırtasiye Malzemeleri:(Defter,Kalem, Silgi,Boya Malzemeleri, Kalemlik, Kartonvb.)3.*Fen-Edebiyat Deslerinde kullanabilecegimiz her türlü araç-gereç,deney malzemeleri4.*Kaynak kitaplar5.Etkinlik kitapları6.*Anasınıfı malzemeleri(Okulumuzda anasınıfı açılmasına ragmen malesef hiçbir araç gereç ve malzememiz bulunmamaktadır)7.*Hikaye Kitapları8.*Egitim CD leri ve dökümanları9.*Çanta(Bir kaç öğrenci dışında hiç bir öğrencimizin çantasıbulunmamaktadır.)10.*Ayakkabı11.*Önlük12.*Her türlü giyim eşyaları13.*Kışlık kaban,montOkulumuzun adresi:Çığır 2 ilköğretim Okulu-Çığır KöyüMutki-BİTLİSOkulumuzun telefonu bulunmamakta. Başvurumuzu yaptık ama malesef baglanmadı.Köyümüzde sadece Turkcell çekiyor avea hattıda malesef çekmiyor.Telefon:05327904502Avea ile Bitlise indigimizde konuşabiliyoruz ancak:05056576354web:http://cigir.cjb.netBurdaki şartları kimseye anlatamıyorum.Burası ayrı bir dünya şartlar çok zor yaşanmadan bilinmiyor.Mutki ilçemiz araştırmaya göre Türkiye'nin şartları en zor olan 5 ilçesinden biri seçilmiş.Gerçektende çok dogru:)

Etiketler:

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

HOCAM SiZLERE COK TESEKKURLER
GALİBA BİTLİS MUTKİDEN COK SEY BEKLİYORSUNUZ.

YÖNETİCİLERİNİZ ÖNCE İNSAN OLMAYI ÖĞRENSİNLER GERİSİ GELİR....

BEN DE ASKER ÖĞRETMENİM.....

4:19 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home

Google
 
Web alterblogalisation.blogspot.com

Alterblogalisation

↑ Grab this Headline Animator