Baska turlu bir sey benim istedigim, Ne agaca benzer, ne buluta benzer; Burasi gibi degil gidecegim memleket, Denizi ayri deniz, havasi ayri hava; Nerde gorduklerim, nerde o bekledigim kiz| Rengi baska,tadi baska. CAN YUCEL

Pazartesi, Şubat 26, 2007

Bilgi edindim


Şubat ayının dokuzunda Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'na Bilgi Edinme Hakkı kapsamında su şoruyu yönelttim.
Sayın Yetkili,
Bakanlığınızın yenilenebilir enerjiler ile ilgili projeleri veya yatırımları hakkında beni bilgilendirebilir misiniz?
Saygılar
Onlar da bana su cevabı verdiler.
Başvurunuz, 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu'nun uygulamasına İlişkin Esas ve Usuller Hakkında Yönetmeliğin 17. maddesi gereği ENERJİ VE TABİİ KAYNAKLAR BAKANLIĞI 'nın Konusuna giren bir başvuru olmadığı düşünüldüğünden ELEKTRİK İŞLERİ ETÜT İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 'a sevkedilmiştir. Sözkonusu başvurunuzun durumunu ELEKTRİK İŞLERİ ETÜT İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 'ndan takip edebilirsiniz.
EIEI de sagolsun şu cevabı verdi.
Sayın Barış GENÇER BAYKAN,4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında yapmış olduğunuz başvurunuz ilgili birimimiz tarafından değerlendirilmiş olup, 4628 sayılı Elektrik Piyasası Kanunu'na göre enerji yatırımlarını özel sektör tarafından yapılmakla birlikte, Yenilenebilir Enerjiler ile ilgili olarak Bakanlığımız AR-GE, tanıtım ve bilinçlendirme faaliyetlerini yürütmekte olduğu bildirilmiştir.
Ögrendim ki yenilenebilir enerjilere devlet yatırım yapmıyor, özel sektörden bekliyor. Gelen cevabı bu konuda çalışan bir arkadaşıma ilettiğimde AR-GE calismasi yaptiklarini da sanmiyorum demisti. Bakalim nukleer santral kurma calismalarina devlet destegi ne olcude olacak.

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Google
 
Web alterblogalisation.blogspot.com

Alterblogalisation

↑ Grab this Headline Animator