Baska turlu bir sey benim istedigim, Ne agaca benzer, ne buluta benzer; Burasi gibi degil gidecegim memleket, Denizi ayri deniz, havasi ayri hava; Nerde gorduklerim, nerde o bekledigim kiz| Rengi baska,tadi baska. CAN YUCEL

Cuma, Ekim 27, 2006

Engeller cok

Turkiye Sakatlar Dernegi’nin asagida izleyebileceginiz videosunu youtube.com’ dan indirip bloga ekledim. ENGELSİZ TÜRKİYE Resim ve Slogan Yarışma Sonuçlarınin aciklandigi bir basin toplantisindan ceklimis goruntulerden olusuyor. Biraz daha aciklayici olsalarmis daha ilgi cekici olabilirmis diye dusunuyorum ama faaliyetlerini bu yolla insanlara ulastirmalari cok olumlu. Youtube ve siyasal/sosyal katilim ile ilgili ayrica bir yazi yazmayi dusunuyorum ilk firsatta. Konuyu degistirmeden TSD’ye donelim.1960 yılında kurulan TSD sakat kisilerin yasama katilmalari icin sahip olmalari gereken haklara vurgu yapiyor.Alterblogalisation’da siyasal yasama katilim ve sosyal degisim uzerine yazilara yer vermeyi calisiyorum. Siyasi yasami birakin normal yasama katilmalarinin onunde binlerce engel olan insanlarin varligi ve bu engellerin (engellilerin degil) nereden kaynaklandigini ogrenmek ve kalici cozumler gelistirmek onemli hale geliyor. Bunu birebir yapamadigim icin okurlari yapabilenlere yonlendirmek en dogrusu gibi geliyor. Dernek yeni kampanyalari hakkinda daha fazla bilgi edinmek icin http://www.tsd.org.tr adresine gidebilirsiniz.
PS: Ilkogretimde mimari engelleri adim adim kaldiralim kampanyasi icin katkida bulunmak isterseniz 5045’e (Avea, Telsim, Turkcell) cep telefonunuzdan bos bir mesaj atabilirsiniz.Kampanyadan saglanacak gelirlerle ilkogretim kurumlarinda rampa,asansor gibi gerekli duzenlemeler yapilacak.Ayrica en altta bulabileceginiz linkte yakinlariniza yilbasi kartini TSD sitesi araciligiyla gonderebilirsiniz.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Google
 
Web alterblogalisation.blogspot.com

Alterblogalisation

↑ Grab this Headline Animator