Baska turlu bir sey benim istedigim, Ne agaca benzer, ne buluta benzer; Burasi gibi degil gidecegim memleket, Denizi ayri deniz, havasi ayri hava; Nerde gorduklerim, nerde o bekledigim kiz| Rengi baska,tadi baska. CAN YUCEL

Çarşamba, Ağustos 30, 2006

Radikal'i geri isteyenler


Radikal okurlarinin "Radikal'i geri istiyoruz kampanyasini indymedia istanbul sitesinden ogrendim.
Daha dogrusu girisimi baslatanlar manifestolarini indymedia'da yayinlamislar. Anladigim kadariyla metni Radikal gazetesi yayinlamamis.Fakat pazar gunku Radikal Iki'de bu girisimden bahseden bir yaziya yer vermisler. Metin Altinok imzali yazi genelde Hasan Celal Guzel'in Radikal'deki yazilarindan orneklerlerle milliyetçi, şovenist ve militarist söylemlere ifade alani acilmamasi gerektigini soyluyor. Asagidaki linkten yazidaki Guzel'in makalelerinin basliklarina bakarsaniz Altiok'un elestirileri pek de haksiz sayilmaz. http://www.radikal.com.tr/ek_haber.php?ek=r2&haberno=6185
Bi Radikal okuru olarak bu girisimi destekliyorum ama gazetenin okuyucularina kulak vererek "eski" gunlerine doneceginden supheliyim. Onerim rahatsiz okurlarin arada sirada Birgun almasi iki gazete arasinda karsilastirma yapmasi olacak.Ben bir suredir oyle yapiyorum. Birbirini tamamlayan yanlari olduklarini dusunuyorum. BenceRadikal'in olmazsa olmazlari:yazarlardan M.Belge, Y. Turker, N.Mert,G. Vassaf, cizerleri, R.Erer ve Piayle Madra,hak ihlallerine duyarli yayin cizgisi ve muhabirleri,yorum sayfasi, uluslararasi basindan ceviriler, kultur sanat sayfalari ve spor yorumculari. Birgun'un olmazsa olmazlarini da daha sonra yazacagim.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Google
 
Web alterblogalisation.blogspot.com

Alterblogalisation

↑ Grab this Headline Animator