Baska turlu bir sey benim istedigim, Ne agaca benzer, ne buluta benzer; Burasi gibi degil gidecegim memleket, Denizi ayri deniz, havasi ayri hava; Nerde gorduklerim, nerde o bekledigim kiz| Rengi baska,tadi baska. CAN YUCEL

Çarşamba, Ağustos 16, 2006

Kazanan Kim?

Cizgi- Vahit Akca
Bir ay kadar suren, dunyanin gozleri onunde cogunlugu sivil bini askin kisinin yasamina malolan bir savasi geri de biraktik. Buraya hep bir seyler yazmak istedim. Ilk cocuk olumleri oldugunda ve gazatelerin ilk sayfalarini kapladiginda bir kagida birseyler karaladim gercekten ama kagidin veya kalemin azizliginden silindiler iki haftada. Ayni seyi oturup yazmak istemedim cunku olan olmustu cocuklar olmustu. Catismayi o noktaya getirene kadarcoktan bir ses vermeliydik. Cocuklarla beraber vicdanlar da yok oldu. Siteyi takip edenler Vahit Akca'nin cizgileriyle bulustular "savas" sirasinda.Fazla soze hacet yoktu. Fakat saniyorum cizgiler de yetmedi ki dusuncelerini gonderdi Vahit Bey: "Keske bu son cizimler, son olsa" diyordum. sonolmayacak biliyorum. her ne kadar elestirmis olsam dayine de yeryüzünde bir BM gücü var.. lakin, benimCIZGILERIMI durduracak bir güc olmadigina göre bugörev de bana düsüyor. ne demek istemisti Olmert? :"simdilik..!"ben de ATESKES, diyorum... simdilik!yine görüsecegiz...savassiz bir dünya umuduyla..
Dun ateskes saglandi. Ikinci bir savasa kadar. Yukarida gordugunuz uzere bu savasi birileri kazansa ne yazar ortada olen cocuklar oldukca.
Baris





0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Google
 
Web alterblogalisation.blogspot.com

Alterblogalisation

↑ Grab this Headline Animator