Baska turlu bir sey benim istedigim, Ne agaca benzer, ne buluta benzer; Burasi gibi degil gidecegim memleket, Denizi ayri deniz, havasi ayri hava; Nerde gorduklerim, nerde o bekledigim kiz| Rengi baska,tadi baska. CAN YUCEL

Çarşamba, Ocak 11, 2006


301`e hayir demek icin www.301hayir.net adresini ziyaret ediniz.
Basın Açıklaması
Orhan Pamuk'un yargılanmasını ve bu yargılanma sırasında uğradığı saldırıları, ülkemizin demokratikleşme sürecine vahim bir müdahale olarak görüyor, endişelerimizi ifade ediyoruz.Adalet Bakanı'nı bu tür davaların açılmasına neden olduğu, İçişleri Bakanı'nı ise saldırganları cesaretlendirdiği için kınıyoruz.Türk Ceza Kanunu'nun 301. ve 305. maddelerinin bir an önce kaldırılmasını ve bu maddelerden açılan davaların durdurulmasını talep ediyoruz.26 Aralık 2005Yaşar Kemal, Çetin Altan, Adalet Ağaoğlu, Arif Damar, Prof. Ahmet Aykaç, Prof. Ahmet İnsel, Doç. Ahmet Kuyaş, Alaaddin Dinçer, Ali Bayramoğlu, Alin Taşçıyan, Altan Erkekli, Ani Değirmencioğlu, Prof. Asaf Savaş Akat, Aslı Erdoğan, Ayça Atikoğlu, Prof. Aydan Gülerce, Aydın Cıngı, Aydın Engin, Prof. Ayhan Aktar, Prof. Ayla Gürsoy, Prof. Ayşe Buğra, Ayşe Berktay, Prof. Ayşe Erzan, Prof. Ayşe Öncü, Dr. Ayşe Gül Altınay, Ayşenur Arslan, Dr. Ayşe Parla, Ayten Sönmez, Beril Eyüpoğlu, Prof. Betül Tanbay, Buket Uzuner, Burcu Soysev, Prof. Büşra Ersanlı, Celal Başlangıç, Dr. Cengiz Arın, Cerem Cenker, Cüneyt Ülsever, Çağatay Anadol, Cengiz Çandar, Deniz Kavukçuoğlu, Doğan Gürpınar, Emin Koramaz, Ercan Karakaş, Erdal Tosun, Ergin Cinmen, Erol Önderoğlu, Erol Kızılelma, Dr. Erol Köroğlu, Ertuğrul Kürkçü, Ersin Salman, Eşber Yağmurdereli, Prof. Etem Eldem, Etyen Mahçupyan, Prof. Fadime Gök, Dr. Faik Gür devami www.301hayir.net adresinde.

1 Comments:

Blogger herackles said...

kimse yorum yazmamış..
Ben oy vermiyorum, üzülüyorum, çözmek için çabalıyorum...
Dün gördüğüm, "abi karnım aç, bi yemek alır mısın?" diyen çocuğa alınacak yemeğin yolu burası mıdır diye de soruyorum... Ben hiç mi anlamıyormuşum uluslararası ilişkilerden, siyasetten, iktisattan diyorum... Ve soruyorum, NEDEN?...

1:46 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home

Google
 
Web alterblogalisation.blogspot.com

Alterblogalisation

↑ Grab this Headline Animator