Baska turlu bir sey benim istedigim, Ne agaca benzer, ne buluta benzer; Burasi gibi degil gidecegim memleket, Denizi ayri deniz, havasi ayri hava; Nerde gorduklerim, nerde o bekledigim kiz| Rengi baska,tadi baska. CAN YUCEL

Pazar, Eylül 10, 2006

Anket sonucu

Gunluk gazete tercihleriniz uzerine yaptigim anketi nihayet sonuclandirabildim. Blogun yer verdigi konulari dusunursek sonuclar pek sasirtici degil.Ilk uc sirayi Birgun, Cumhuriyet ve Radikal gazeteleri aldi. Cumhuriyet’in blog takip eden genc okurlari oldugunu hic dusunmemistim. Belki de orta yasli okurlardir bloga gelenler.Dorduncu sirada Evrensel var ve arkasindan Yeni Safak geliyor. Ana akim medyadan Hurriyet, Milliyet, Posta ve Aksam okurlari da blogu ziyaret edenlerden ama sayilari cok degil.Ham rakamlar ve yuzdeleri ise soyle: Toplam oy kullanan sayisi 122

Birgun :41 kisi, %34
Cumhuriyet:19 kisi, %16
Radikal:16 kisi, % 13
Evrensel:12 kisi % 10
Yeni Safak:9 kisi, % 7
Hurriyet:8 kisi, %7
Milliyet: 7 kisi %6
Posta: 7 kisi:%6
Aksam: 1 kisi,%1

Yeni ankette ziyaretcilerin hangi haftalik mizah dergisini okudugu sorusu var. Kustah dergisini de ekleyecektim ama son anda web sitesinden yayina ara verdigini ogrendim.Oylama baslamistir.Siklar : Leman, Penguen, ikisini de okuyorum hicbirini okumuyorum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Google
 
Web alterblogalisation.blogspot.com

Alterblogalisation

↑ Grab this Headline Animator