Baska turlu bir sey benim istedigim, Ne agaca benzer, ne buluta benzer; Burasi gibi degil gidecegim memleket, Denizi ayri deniz, havasi ayri hava; Nerde gorduklerim, nerde o bekledigim kiz| Rengi baska,tadi baska. CAN YUCEL

Çarşamba, Kasım 19, 2008

ATIK SANAT OLUNCA…

Avrupa Birliği Bilgi Merkezi “Atık Sanat Olunca” sergiler dizisinin yeni bir adımını Ankara’da Yeşil Adımlar Çevre Eğitim Derneği ile birlikte atıyor. “Doğaya Saygı” başlığı ile izleyicilerle buluşacak sergiyi, ilgili kurumlar sanatsal bakışla çevre bilincini geliştirmek amacıyla gündeme aldı. Atık malzemelerle çalışan sanatçıların işlerini Ankara’lılara sunmak, üretim ve tüketim sürecinde oluşan atıkların çevreye dönük tehdidine dikkat çekmek, atık dönüşüm bilincini yerleştirmek üzere atölye çalışmaları yapmak, serginin hedefleri arasında bulunuyor.

Yeşil Adımlar Çevre Eğitim Derneği yıllardır sürdürdüğü çevre bilinçlendirmesi çalışmalarında, sanatçılarla işbirliğine girerek geçtiğimiz yıllarda bir dizi “Atık Sanat Olunca” sergileri düzenlemişti. Ülkemiz ve dünya için bu önemli soruna sanat kanalıyla yeniden dikkat çekerek gündem oluşturmak amacıyla düzenlenen sergi Ankara’da AB Bilgi Merkezinde ve TESK galerisinde 18 Kasım- 3 Aralık boyunca izlenebilir. Katılan sanatçılardan bazıları; Maria Sezer, Suzy Hug-Levi, Gencay Kasapçı, Hülya Değerbilir Holi, Leyla Sakpınar, Serap Başol, Roş, Tuba İnal, Fazilet Kendirci, Gökte, Mehmet Elvanlıoğlu, Ramak Sanat Grubu……….

Yeşil Adımlar Çevre Eğitim Derneği
adimlar@bnet.net.tr

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Google
 
Web alterblogalisation.blogspot.com

Alterblogalisation

↑ Grab this Headline Animator