Baska turlu bir sey benim istedigim, Ne agaca benzer, ne buluta benzer; Burasi gibi degil gidecegim memleket, Denizi ayri deniz, havasi ayri hava; Nerde gorduklerim, nerde o bekledigim kiz| Rengi baska,tadi baska. CAN YUCEL

Pazartesi, Ocak 29, 2007

Ugur Mumcu- Vahit Akça


Uğur Mumcu'nun katledilişinin 14.yılı. 1993 yılında bir pazar günüydü. Evde otururken haberini almıştık televizyonlardan. Annemin ve babamın çok üzüldüğünü hatırlıyorum. O yaşa kadar siyasi cinayet nedir, faili meçhul nedir bilmiyordum. Öğrenmiş oldum. Gecen hafta Hrant Drink'i aramızdan aldılar. Ümidim bunun son olması. Demokrasinin tam anlamıyla yaşanması için yapılacak çok şey var. Bu yolda hayatını kaybedenleri unutmamakla başayabiliriz.






0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Google
 
Web alterblogalisation.blogspot.com

Alterblogalisation

↑ Grab this Headline Animator