Baska turlu bir sey benim istedigim, Ne agaca benzer, ne buluta benzer; Burasi gibi degil gidecegim memleket, Denizi ayri deniz, havasi ayri hava; Nerde gorduklerim, nerde o bekledigim kiz| Rengi baska,tadi baska. CAN YUCEL

Çarşamba, Aralık 20, 2006

Başka yerde yok - Video

Yüzü kamera ışıklarında parlayan kişi Orhan Pamuk. Görüntüler bana ait. Habercilik kariyerime Pamuk’u Nobel ödülü ertesinde Türkiye’ye dönüşünde görüntüleyerek başladım. Tabii ki olay çok tesadüfi. Havaalanına indiğimde kameraların ve güvenlik kuvvetlerinin yoğunluğunu anlayamamıştım. Bavulumu alırken uçakta yanımda oturan bayan Pamuk’u gördüğünü, fotoğraf çekmeyi düşündüğünü söyledi fakat Nobel almasına ek sevinemediğini, hevesinin kursağında kaldığını da ekledi. Ben üşenmeden fotoğraf makinemi çıkardım ve basın kameralarının üzerinden görüntü almayı başardım. Korumalar olmasa soru sormayı bile düşünebilirdim ama Pamuk’un açıklaması biter bitmez grup hızla uzaklaştı. Bu bir dakikalık görüntü bana yadigar kaldı. İyi seyirler.

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Google
 
Web alterblogalisation.blogspot.com

Alterblogalisation

↑ Grab this Headline Animator