Baska turlu bir sey benim istedigim, Ne agaca benzer, ne buluta benzer; Burasi gibi degil gidecegim memleket, Denizi ayri deniz, havasi ayri hava; Nerde gorduklerim, nerde o bekledigim kiz| Rengi baska,tadi baska. CAN YUCEL

Cumartesi, Kasım 18, 2006

Mizah dergisi anketi


Mizah dergileri uzerine duzenledigim anketi sonlandirdim. Kullanilan 44 oyun yaklasik yarisi (21) Penguen dergisine gitti. Leman ise sadece 5 oy aldi. Bir Leman okuru olarak buna uzulmedim degil. Her iki dergiyi de okuyorum diyen 12 kisinin oylarini dagitsak bile Penguen ile Leman arasinda buyuk fark oluyor. 6 kisi de hicbirini okumadigini belirtmis. Yuzdeler soyle: Leman 11% , Penguen 48%, Hicbirini okumuyorum 14%, Her ikisini de okuyorum 27%. .Anket basladiginda bir mizah dergisi kapanmis ( Kustah) bir yenisi acilmisti (Fermuar) .Canli bir mizah yayinciligimiz olmasini dileyerek yeni bir ankete geciyorum. Hangi haber sitesini takip ediyorsunuz? Internethaber, Haberturk, Sesonline,Haber7, Haber3, Sansursuz. Bu secenekler benim hergun veya arasira baktigim sitelerden olusuyor. Baska oneriniz varsa iletebilirsiniz, hemen degistirebilirim, ankette daha bir kisi oy kullanmis su ana kadar.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Google
 
Web alterblogalisation.blogspot.com

Alterblogalisation

↑ Grab this Headline Animator