Baska turlu bir sey benim istedigim, Ne agaca benzer, ne buluta benzer; Burasi gibi degil gidecegim memleket, Denizi ayri deniz, havasi ayri hava; Nerde gorduklerim, nerde o bekledigim kiz| Rengi baska,tadi baska. CAN YUCEL

Perşembe, Şubat 24, 2005

Yesiller

Bugun itibariyle Fransiz Yesiller Partisi'ne uye oldum. Uye kartimi alabilmek için ufak bir islem yapmam gerekiyor. Oturdugum semtin sekreteri ile bulusup yesillerin isleyisi, ekoloji, turkiye'de çevre, fransiz siyasal yasami uzerine konustuk.Yerel, ulusal ve avrupa çapinda neler yapildigindan yapilabileceginden bahsettik. Somut anlamda neler anlamda yapabilecegimi gormek açisindan bu konusma bir baslangiç sayilabilir. Her ayin ikinci persembe gunu semt toplantisi yapiliyor. Grupta belirli bir hiyerarsi yok. En azindan teoride yok. Milletvekili, belediye baskani, danismanlar veya basit bir uye esit sartlarda bir araya geliyorlar. Henuz bir toplantiya katilmasam yesillerin kafamdaki imajina dayanarak oldukça ya da diger partilere nazaran daha demokratik oldugunu soyleyebilirim.
Not:Blog sitesi yaratmak gerçekten çok kolaymis.Gunluk gazetelerde gordugum blog'lari bu kadar kisa surede kullanacagim hiç aklima gelmemisti.Yalniz ilk aklima gelen isimler kayit aninda reddedildiginden blog için bir duzine isim girmek zorunda kaldim. Web uzerindeki diger bloglarin isimlerin baktim ( http://www.weblogs.com/) En sonunda Alterblogalisation’de karar kildim. Belki ileride degistiririm.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Google
 
Web alterblogalisation.blogspot.com

Alterblogalisation

↑ Grab this Headline Animator