Baska turlu bir sey benim istedigim, Ne agaca benzer, ne buluta benzer; Burasi gibi degil gidecegim memleket, Denizi ayri deniz, havasi ayri hava; Nerde gorduklerim, nerde o bekledigim kiz| Rengi baska,tadi baska. CAN YUCEL

Perşembe, Mayıs 25, 2006

Anket sonucu

Bir onceki anket ile ziyaretcilerin alterblogalisation’a nasil ulastiklarini ogrenmek istemistim. Cevaplar yuzdeleri ile soyle olustu: Google % 56, link 17%, baska bir blog ve rastgele 7%, arkadas tavsiyesi 6%, blogger 5%, Yahoo 2% ve digger 1%. Benim icin sasirtici olan siteye girenlerin yarisindan biraz fazlasinin google uzerinden gelmeleriydi. Yani google’da aranan kelimler sitenizde varsa ziyaretci sansiniz artiyor. daha cok kisiye ulasmak isterseniz icerigi genisletmeniz sart. Diger internet sitelerine link vermek goruldugu gibi ise yariyor. Ziyaretcilerin 5’te biri bu sekilde siteye geliyor. Ziyaretci diyorum cunku siteye her giren icerigi bakmiyor. Sadece anasayfaya goz atip cikiyor.Siteye girenlerin kabaca 10%’u okuyucu olarak adlandirilabilir yani diger sayfalara ve arsive giren. Yeni anket ise ziyaretcilerin hangi gunluk gazeteyi okuduguna dair. Tabii insanlarin bir gunluk gazete okudugunu varsiyorum ve yer darligi dolayisiyla 30 ulusal gunluk gazetenin sadece10’unu ankete koyabiliyorum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Google
 
Web alterblogalisation.blogspot.com

Alterblogalisation

↑ Grab this Headline Animator